dinsdag 3 februari 2015

bolli het konijntje

Hoi!

Dit konijn werd, ongeveer 1 minuut nadat hij klaar was, geadopteerd door mijn kinderen. De oeoe's en aaah's vlogen door de kamer. Maar ja, ze wilden allebei een Bolli Het Konijntje, dus heb ik nog maar een gemaakt :-)
Het grijs/roze konijn is iets groter dan de witte, ik heb het patroon iets aangepast omdat de sterren dan (iets) beter uitkomen. eigenlijk zijn de sterren iets te groot voor zo'n knuffel, maar het fleece is zo zacht!!!
Het gezicht heb ik er op geborduurd, de roze wangetjes is een beetje PanPastel.
Het patroon komt van internet, je kunt het hier vinden.
Kijk ook eens op mijn Pinterest pagina, daar staan een heleboel links op naar heel veel creatieve ideen!



 groetjes!

1 opmerking:

  1. Ooohhh...aaahhh...hebbuh....:-), erg knuffelig!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen