maandag 10 november 2014

kreadoe en kaartje

Hallo,

Afgelopen zaterdag ben ik naar de Kreadoe geweest, en het was weer een geslaagde dag. Een minpuntje: het was wel heel erg druk! Zo druk hadden we het nog niet meegemaakt.
Maar ach ja, wel leuke dingen gekocht.
Daar heb ik geen foto van gemaakt, zo spannend waren mijn aankopen nou ook weer niet :-)
Wat stempels (die laat ik wel eens op een kaartje zien), kaartkarton, een vilten Pietje-maak-pakket en nog wat kleinigheidjes.
Natuurlijk wil ik wel iets laten zien vandaag, en dat is deze CAS kaart.
Heel eenvoudig, met groen glimmend papier, wit geschulpt papier daaroverheen met een klein stempeltje er in. Het stempeltje zat bij een uigave van de Craft Stamper, deze heb ik ingekleurd met PanPastel.

Tot de volgende keer maar weer, als het lukt qua tijd doe ik straks nog een blogrondje om te kijken wat jullie allemaal gemaakt hebben.
Groetjes!


3 opmerkingen:

  1. A sweetie...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk kaartje. EN druk op de Kreadoe, ja dat geloof ik meteen. Ik ben er 3 jaar geleden geweest op zaterdag. Poepiedruk! Maar wel gezellig.
    Dit jaar niet geweest, wie weet volgend jaar weer.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb gehoord dat de zaterdag de drukste dag is, dat klopt dus inderdaad zo te lezen. Ik was woensdag, ook druk maar op een enkele uitzondering na konden we overal direct bij. Misschien is de zondag een betere dag voor jou want de woensdag kan natuurlijk niet met kindjes. Aankopen laat ik ook nooit zien Gea en je kaartje vind ik heerlijk fris!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen