zaterdag 15 november 2014

Houd je van Scrabble? Do you like Scrabble?

Hoi!

Hebben jullie ook naar de intocht gekeken? Elk jaar weer een feest :-)
Vanmiddag komt de Sint bij ons in het dorp aan via het water dat bij ons achter huis loopt, dus we staan mooi eerste rang.
Van de Sint naar kerst: bij de Craft Stamper hebben ze een challenge om een kerstkaart te maken zonder kerststempel. Dus je moet een kerstafbeelding maken met een niet-kerststempel. Het is een beetje lastig uit te leggen, maar als je voorbeelden wilt zien, klik dan hier.

Hi!
At the Craft Stamper blog there is a challenge to make a card with a christmas theme, without christmas stamps.

Hier is mijn kaart voor de challenge:
Here is my card for the challenge:

Het is een kerstboom van Scrabble letters! De letters zijn stempels van Joy!, met "ballen" van enameldots en een tekst in de hoek.
It's a christmastree from scrabbletiles! the Scrabble letters are stamps by Joy!. The baubles are enamel dots and there is a small text in the bottom corner.

Ik wens jullie allemaal een fijn weekend!
I wish you all a fine weekend!
Groetjes


5 opmerkingen:

  1. Leuk bedacht en gedaan Gea! Genieten dus met je kleintjes en dat nog wel op een prime-location, hoop dat jullie Sint en ZWARTE Piet goed hebben kunnen zien!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very clever idea! Thanks for joining us at the Take It, Make It Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Gea,
    nou, natuurlijk kijk ik naar Sinterklaas. Ook al zijn de kinderen groot, ik ben mijn leven al fan, dus ik heb het gezien en natuurlijk het Sinterklaasjournaal. We volgen het! En mochten jouw kinderen ook de schoen zetten?
    Je kaart is erg leuk. Lijkt me geen makkelijke opgave, ik ga eens kijken want dit maakt me wel nieuwsgierig.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Clever idea ..... thanks for joining in with the TIMI challenge ..... good luck! Linda xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely idea, like the scrabble tiles. Thank you for joining us at Craft Stamper this month. Nikki K. xx

    BeantwoordenVerwijderen